קורס להכשרת מגישי עזרה ראשונה בשיתוף מד"א ועיריית בני ברק

אתר קול חי No Comments on קורס להכשרת מגישי עזרה ראשונה בשיתוף מד"א ועיריית בני ברק
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשיתוף פעולה בין מגן דוד אדום, ארגון הצלה ועיריית בני ברק מתקיים בימי בין הזמנים קורס לציבור הרחב במהלכו יוכשרו המשתתפים לשמש כמגישי עזרה ראשונה.

הקורס נערך בפיקוח וועדת הרבנים ומשמרת הקודש והחינוך כאשר את הקורס כולו מעבירים מדריכים שומרי תורה ומצוות המשמשים כמתנדבי מגן דוד אדום ומוסמכים מטעם מחלקת ההדרכה של מד"א.

הקורס כולל הכשרה של 44 שעות ובסיומו יוענקו למשתתפים תעודות הסמכה מטעם מד"א לשמש כמגישי עזרה ראשונה.

בין יתר התכנים שנלמדים בקורס הינם כללי ההחייאה והעיסויים, הוצאת גוף זר ועוד.

הקורס מוצע במחיר מוזל והוא מסובסד על ידי עיריית בני ברק.

תושבים רבים נרשמו לקורס העזרה הראשונה בהבינם את חשיבות ידיעת כללי העזרה הראשונה על מנת להתנהל נכונה בעת קרות אירוע חירום רפואי.

מנהל אגף הדרכה והסברה במד"א מגן אלי יפה: "אנו רואים חשיבות רבה בהקניית כללי העזרה הראשונה לציבור הרחב על מנת שבכל אירוע חירום רפואי יוכלו המוסמכים להעניק את הטיפול המתאים עד לבוא אנשי ההצלה ומד"א. המטרה היא שבכל בית יהיה מישהו שיודע להגיש עזרה ראשונה עד לבוא אנשי מד"א".

יו"ר ארגון הצלה אושי שלומוביץ: "הקורס מועבר על ידי מדריכים מוסמכים של מד"א והצלה מקרב המגזר החרדי והתכנים מפוקחים בידי הרבנים ובסיומו של הקורס יזכו המשתתפים לתעודה רשמית של מד"א".

הרב פרץ אברמוביץ מחזיק תיק הבריאות בעיריית בני ברק: "ימי בין הזמנים הינם מתאימים להקנות את הידע הבסיסי לאברכים ולצורך כך חברנו לארגון מד"א ארגון ההצלה הלאומי ולארגון הצלה על מנת שהתכנים יועברו בצורה מפוקחת אבל מקצועית.

ההצלחה המסחררת של מאות הנרשמים היא הוכחה שהדבר חיוני וחשוב, והודות לסיועו של ראש העיר הצלחנו לפעול לסבסוד הקורס לתושבי העיר".



0 תגובות